spelat guitar hero (:





Guitar hero !

Har precis spelat detta spel, med lite folk .
min käre lillebror, min man, pontus, siina, ankan, joel, coffe, & johan ..
& självklart vann jag , hahahha..
näe de gjorde jag faktiskt inte, jag sög mest faktiskt :(
missade varenda jävla gång .
& ändå hade jag på de lättaste typ .. hahah !
men skit samma, jag är bäst på allt annat i denna värld så gör inget om jag är dålig på dehär (:

& föresten de spelet är faktiskt inte så kul ändå :/


...........................

Men nu har alla gått, dom skulle till hamngrillen & äta-
som tur va, haha.
blev lite jobbigt med massa jävla folk i ett rum :/
typ fritidsgård hemma hos mig (:


Så nu är de bara jag , älskligen & pontus kvar hemma hos mig.
Dom sitter & spelar xbox.
& då passar jag på att lägga in ett nytt inlägg :)


Om en stund kommer min pappa hem, då blir de åka & handla taco.
Gott ska de bli, har inte käkat de på jätte länge (:


Min syster kommer även hit sen, med hennes man, & lilla nathalie :)
dom ska vara med & äta tacos.
så idag blir de typ familjemiddag hos mig, förutom att min mamma & storebror inte är med !
men de kommer fler dagar (:


Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, visste jag la ;)



Jajjamen vi ses senare. Ring mig när du snackat med pappsen! ;)

2010-01-09 @ 16:09:22
URL: http://onelovebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0