som sagt ny blogg

hejehje,  jaas som sagt skaffat ny blogg.
hade en blogg förut , men jag var lite dålig på skriva ett tag , eller aa på flera månader. så jag tog bort den . & gjorde en ny idag . för nu vill jag börja blogga igen (:

 


Idag har jag typ inte gjort så mycket, bara vart hemma typ .
gick upp halv 9, de va segt som fan . & jag var jätte trött..'
ville bara lägga mig i sängen igen & sova.
men de gjorde jag inte. gick upp & gjorde iordning mitt morgonkaffe (:
kan inte ligga & sova bort varenda morgon längre, för på tisdag börjar skolan.
då är de upp halv 6 varje morgon.
så lika bra att vänja sig redan nu (:

så idag har jag absolut inte gjort ngt typ ,
städat lite hemma bara, rensat & tvättat (:
som behövdes .
sen har jag fixat lite med viktiga papper som skulle postas idag.
sen har jag vart hos min syster med, hämtat en data & hälsat på hennes lilla tös (:
Tänk vad småbarn kan vara söta.

sen för en stund sen åt jag mat, a jag vet lite sent men bättre sent än aldrig, har jag hört ?
Stämmer de kanske'!? *

min kärefar hade lagat fiskbullar i hummersås & potatis .
Rätt gott faktiskt.


Men nu hinner jag inte skriva mer, ska göra iordning lite kaffe(:

Fler inlägg kommer, LOVAR

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0