hemma igen !

Kom precis hem ,  gick jag, älsk, lillebror, hans tjej, & ankan har vart på ICA .
Handla lite tills filmen lite senare (:
vi har ännu inte kommit på någon bra film att se, men de ordnar sig (:
hittar vi ingen, så hittar vi ingen, & då får vi se någon vi redan har på datan ! (:


Dessa saker blev de:
-isglass, dock inte dom på bilden, men typ :P
-Gräddfil, dipp & chips
-Coca cola såklart :D



 . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - .

Fan vad kallt de va ute, frös fan typ ihjäl :/
Tror fan att de va kallare nu än vad de va i morse :/
När jag kom in i värmen kändes de som att jag va stelopererad i ansiktet, så jävla kallt var de ute :/


Men nu sitter jag & värmer mig i soffan , gött.
ska inte ut mer dag i allafall..


Men ska leta film nu, klockan tickar iväg..

men skriver sen !

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0