Godnatt alla !




God natt alla läsare (:

Har suttit i typ snart 3 timmar, & chattat med min syster, letat film, & bara kollat runt lite allmänt.
Men nu börjar jag bli välldigt trött, så ska gå & lägga mig hade jag tänkt.
klockan börja ju dra iväg :/

så nu ska jag borta tänderna, tvätta ansiktet, ta på mig nattlinnet
& sen ska jag ÄNTLIGEN sova.
ska bli gött, för gick upp tidigt i morse, & ska upp tidigt i morgon.
ska upp vid 8, usch på de. men sånt är livet.
man kan inte lata sig hela tiiin :P

Imorgon kommer min älskade lillebror hem (:
HAPPYFACE på de <3
Ska bli kul, vi ska ha tacokväll.
Jag, min man, min lillebror, hans tjej, min far, min syrra & hennes man, & nathalie (:

Kommer bli en bra dag i morgon känner jag på mig !



Godnatt på er alla !
Hörs mer på bloggen i morgon

CIAO


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja det har du allt gjort :D

Måste ju säga att det där var verkligen en elaking haha ;)



Ska allt bli lite trevligt det i morgon :) <3

2010-01-09 @ 01:37:44
URL: http://onelovebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0